Alla inlägg den 8 maj 2008

Av magdalena - 8 maj 2008 22:45

Ja, nu var det kvällen. Jullan ligger i mitt knä medans jag försöker skriva. Vilket inte är spec lätt. Hon är nämligen hungrig :P


Tänkte bara skriva några rader och kasta in en bild.


Å Tina, Jullan tackar för presenten. Den är sååå söt! :)


Av magdalena - 8 maj 2008 09:08

Skickade iväg Julia och Björn till Siv nu på morgonen så jag får lite ensam tid. Tycker jag förtjänar det eftersom det är jag som går upp på nätterna :)

 Julia sov dock bra inatt med. Somnade vid elva och sov till nästan halv sex innan hon ville ha mat igen :)


Den 30 maj blir vi iaf officiellt husägare :)

Björn och Siv ska åka dit och mäta lite å så idag så vi vet hur mkt matta vi måste köpa. Är ju mycket som ska göras där.

Byta mattor i de flesta rum, tapeter, nytt kök m.m men det ska bli kul.

Dock gruvar jag mig. Hur ska vi hinna allt? Vi har ju Julia plus att Stina ska ha valpar när som helst. Jaja, det löser sig nog :)


Nä, nu ska jag ta mig en lååång ducsh :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards