Alla inlägg den 7 maj 2008

Av magdalena - 7 maj 2008 22:18

Ja, nu är jag trött. Men tänkte skriva ett litet inlägg ändå.


Herregud, ikväll har Julia varit vaken i över tre timmar i streck. Det är så kul när man märkar hur hon utvecklas :) Hon har liksom börjat fästa blicken vid en och tittar åt det håll röster kommer ifrån..


Har knäppt kort till tidningen idag med. Blev så fint :) Med ny klänning å allt :)



Å som sagt. Ingen tvekan på vem som är pappa. Trots blåa ögon :P

Av magdalena - 7 maj 2008 12:26

Jepps, idag blev det prommis hit till Siv. Riktigt skönt att gå. Synd att det blåste bara :/

 Björn tog bilen dock eftersom Stina inte får gå nå långt nu när hon snart ska ha valpar..


Inatt blev jag riktigt chockad. Jullan sov hela 6 timmar irad. SKÖNT! Men sen var hon hungrig när hon vaknade kan jag lova!

Vaknade vid sju igen å sen sov hon till tio. Skönt för mamms :)


Ska på Terra Cotta idag. Var in där igår och hittade en sån fin klänning till Jullan för bara 50 kr! Så idag ska jag köpa den. Tänkte att hon skulle ha den på sig på kortet i tidningen..


Nä, skriver nog mer ikväll..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards