Alla inlägg den 5 maj 2008

Av magdalena - 5 maj 2008 16:29

 

Imorse väckte Björn mig vid halv nio. Trodde aldrig att man som småbarnsförälder skulle behöva ställa väckaren eller bli väckt av någon annan än sitt barn. Men så fel jag har. Dock har jag en väldigt snäll dotter :)


Sen bar det iväg till Ullånger. Björn fixar med bilen och Magda ränner.

Först var jag in på jobbet en sväng och visade upp Julia sen åkte jag iväg och hälsade på Helena och Ronja och efter det blev det en tur på Ullas. Fikade med Helena, Linda och Catja :) Å barna förstås.


Å nu har jag precis kommit till pappa igen. Har varit hos Linda, hon har gjort slingor på mig. Blev riktigt bra. Ska göra fler om några veckor. Vill ha ljust hår igen!!!


Igår var jag ute och gick två gånger!!! Ja ni hörde rätt. Magdalena Nordmark var ute och gick, frivilligt hela två gånger.

Men det var så skönt. Av någon konstig anledning är det mycket skönare att vara ute och gå nu när jag har Julia. Wierd!

Vi fick sällskap av Risse och Veronica också..

Blir nog en prommis ikväll med. Men det beror på vilken tid vi kommer hem...


Nä, nu är nog pappsen klar med maten. Spagetti och köttfärssås. Älskar det när pappa gör det!







Tänk att denna underbara varelse legat i min mage?!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards