Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Morgonen för mig själv..

Av magdalena - 8 maj 2008 09:08

Skickade iväg Julia och Björn till Siv nu på morgonen så jag får lite ensam tid. Tycker jag förtjänar det eftersom det är jag som går upp på nätterna :)

 Julia sov dock bra inatt med. Somnade vid elva och sov till nästan halv sex innan hon ville ha mat igen :)


Den 30 maj blir vi iaf officiellt husägare :)

Björn och Siv ska åka dit och mäta lite å så idag så vi vet hur mkt matta vi måste köpa. Är ju mycket som ska göras där.

Byta mattor i de flesta rum, tapeter, nytt kök m.m men det ska bli kul.

Dock gruvar jag mig. Hur ska vi hinna allt? Vi har ju Julia plus att Stina ska ha valpar när som helst. Jaja, det löser sig nog :)


Nä, nu ska jag ta mig en lååång ducsh :)

 
 
Ingen bild

Jennie

8 maj 2008 17:19

Grattis maggda! :) Gud såå söt hon är. Vart har ni köpt hus? *Nyfis*. Kram Jennie

 
Magda

Magda

8 maj 2008 22:48

tack :) Vi har köpt hus på hällgumsgatan :)

http://maglan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av magdalena - 26 maj 2008 13:26

Nu är det så här att jag ska vara lite jobbig igen.   Från och med nu nås jag på denna adress!   magdalenaa.blogg.se ...

Av magdalena - 20 maj 2008 21:48

Idag fick jag höra första skrattet från Julia. Så underbart :D Men annars så har hon bara knölat och varit kinkig hela dagen.   Var på bvc idag med. Allt var bra. Nu väger hon 4490. Hon bara växer å växer. Har blivit riktigt rund om kinderna!   Å St...

Av magdalena - 18 maj 2008 13:18

Solen skiner och jag är inne och städar! Men kände att jag ville göra bort det så jag körde gubben och barn ur huset och satte igång. Nu är jag snart klar.. väntar på att golven ska torka så jag kan lägga på mattorna.. Behövdes verkligen städas. Damm...

Av magdalena - 15 maj 2008 22:46

Måste bara skriva igen. Har hittat världens vackraste låt till dopet. Gud, kan inte lyssna på den utan att gråta!   Så kom du då till oss du älskade barn, och grep våra hjärtan med kraft.Med ens fick allting mera mening,långt mer än det någonsin haft...

Av magdalena - 15 maj 2008 21:13

Ja, nu har björn åkt å jobbat å Julia (förhoppningsvis) somnat. Själv så sitter jag här å har precis fixat lite rostade mackor och ett stort glas mjölk. Dock ska jag sluta med dessa kvällsmål för nu är det stenhårda tag mot vikten som gäller.   Ajj...

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards