Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Ännu ett inlägg..

Av magdalena - 15 maj 2008 22:46

Måste bara skriva igen. Har hittat världens vackraste låt till dopet.

Gud, kan inte lyssna på den utan att gråta!


Så kom du då till oss du älskade barn,

och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening,
långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,
Du fångar all ömhet omkring,
små fötter och fingrar, din hud och din doft
så underbart skapat allting.


Ditt liv skall vi följa och finnas för dig

och dela din glädje och sorg.

När skuggorna hotar ditt solsken,

så är vi din tryggade borg.

Älskade barn


Idag vill vi visa för vänner och släkt,
den gåva vi fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont,
en lycka för stor att förklara


Ditt liv skall vi följa och finnas för dig

och dela din glädje och sorg.

När skuggorna hotar ditt solsken,

så är vi din tryggade borg.

Älskade barn



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av magdalena - 26 maj 2008 13:26

Nu är det så här att jag ska vara lite jobbig igen.   Från och med nu nås jag på denna adress!   magdalenaa.blogg.se ...

Av magdalena - 20 maj 2008 21:48

Idag fick jag höra första skrattet från Julia. Så underbart :D Men annars så har hon bara knölat och varit kinkig hela dagen.   Var på bvc idag med. Allt var bra. Nu väger hon 4490. Hon bara växer å växer. Har blivit riktigt rund om kinderna!   Å St...

Av magdalena - 18 maj 2008 13:18

Solen skiner och jag är inne och städar! Men kände att jag ville göra bort det så jag körde gubben och barn ur huset och satte igång. Nu är jag snart klar.. väntar på att golven ska torka så jag kan lägga på mattorna.. Behövdes verkligen städas. Damm...

Av magdalena - 15 maj 2008 21:13

Ja, nu har björn åkt å jobbat å Julia (förhoppningsvis) somnat. Själv så sitter jag här å har precis fixat lite rostade mackor och ett stort glas mjölk. Dock ska jag sluta med dessa kvällsmål för nu är det stenhårda tag mot vikten som gäller.   Ajj...

Av magdalena - 15 maj 2008 19:06

Japps, idag har jag beställt en ny barnvagn. Haha, förstod inte förut dom som bytte vagn hela tiden men nu gör jag det :D Föll pladask för denna vagn iaf. Och Björn gillade den med så efter lite tjat från min sida så beställde vi den. Hoppas den komm...

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards