Alla inlägg under februari 2008

Av magdalena - 20 februari 2008 19:06

Just nu är jag konstant trött. Skulle kunna sova dygnet runt..men antar att det är så när det närmar sig slutet. Men det är jobbigt.. Sover ca 1,5 timme i streck sen måste jag upp på toa, magen är i vägen och det är tungt att andas. Längtar verkligen tills den sjunker så man kan andas normalt igen. Så riktigt utvilad blir man aldrig. Men det är väl bara att vänja sig. Sen har man ju bebisen som håller en vaken..


Känns som om det ploppar ut bebisar överallt nu. Vill ha min bebis med. Men får nog allt lov att vänta ca 6 veckor till..skulle eg inte göra något om den vill komma om fyra veckor heller :)

Börjar dock blir väldigt nervös inför förlossningen. Jag har ju en smärtgräns som är lika med noll. Tycker att förvärkarna gör nog ont. Hur ska det då bli när förlossningen sätter igång.. hua! Men kvinnor har ju fött barn i alla tider så varför ska inte jag klara det :)


I lördags var i alla fall tres här och hälsade på. Vi såg melodifestivalen, åt grönsaksdipp, skvallrade och spelade guitar hero. Kan ju inte påstå att vi var spec duktiga dock ;)

Men kändes riktigt skönt att få umgås med en tjejkompis för en gångs skull..händer inte så ofta nu.

Blev tyvär en tidigt kväll pga min satans trötthet!!


Å i natt jobbar Björn, så jag får sova själv. Hatar verkligen när han jobbar natt. Så himmla ensamt och tråkigt. Tur att jag har hundarna iaf..


Nä, om man ska lägga sig i sängen igen. Har legat där mest hela dagen så varför inte fortsätta ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards