Alla inlägg den 6 maj 2008

Av magdalena - 6 maj 2008 21:32

Ja, det kan man lungt säga. Julia blir mer å mer lik Björn för varje dag som går.

Och växer hur mkt som helst för varje dag med. Ska bli intressant på fredag å se hur mkt hon växt och gått upp :)


Blev inte så mkt städat iaf. Julle har varit så grinig idag å velat sitta hos mig hela tiden. Men lite blev det gjort iaf..


Nu ska jag och Björn mysa å fika lite. Får passa på när lillfisen sover :)



Av magdalena - 6 maj 2008 10:56

Och jag borde väl egentligen passa på att sova eller nåt. Men vad gör jag? Jo, städar.. men det beghövs. Och det är rätt så skönt när varken Björn eller Julia är hemma. Men jag saknar dom!


Björn tog iaf Julia med sig till hans mamma innan han ska åka och jobba. Dom kommer nog hem snart för han börjar tolv. Ska faktiskt bli skönt att vara hemma själv med Jullan. Tänkte gå å handla lite och sen så har jag inget inplanerat. Får se vad vi hittar på..


Nej, nu blir det till att ta tag i städningen igen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards