Alla inlägg den 31 mars 2008

Av magdalena - 31 mars 2008 21:21

Är trött som tusan men ska försöka få ihop några rader.


Idag är det iaf endast TIO dagar kvar tills bebis är beräknad. Åh var jag längtar efter dig nu lillskit! Men inte ett enda tecken på att det ska vara nåt på G. Så jag har ställt in mig på att gå över tiden iaf.


Imorgon ska vi åka till svall och handla lite. Mest mat. Karin och Micke ska med så då blir inte bensinen så dyr. Annars vetifan om det lönar sig att åka ner dit å handla. Tror inte det iaf..


Ikväll fick jag nåt tokryck och städade skafferiet och kylskåpet. Det BEHÖVDES!

Får se om jag orkar dammsuga och torka golven också. Det behövs det med. Känns som om det är hundhår överallt.


Åh, skulle vilja bädda rent också men vi har gjort det för bara någon dag sen så det blir inget av det. Men det är så skönt att lägga sig nybadad i en renbäddad säng. Det bästa som finns!


Nä, om man ska ta tag i lite dammsugning? Eller vad säger ni?!

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards