Alla inlägg den 3 mars 2008

Av magdalena - 3 mars 2008 13:43

Haha...kan inte sluta skratta åt Björn Gustavsson! Han är så jävla rolig så man dör :)


Sitter iaf här, borde egentligen städa klart men måste vila lite då jag får sånna sammandragningar och blir yr. Nu tycker jag ungen kan bestämma sig för att komma ut snart!


I alla fall så var vi på hockey i lördags. MODO - FBK.

Först åkte vi på Max och åt å det var riktigt gott kan jag lova :D

Sen bar det iväg till swedbank arena. Modo förlorade tyvär. Fan, vi kan inte åka på en enda match utan att dom förlorar.  Tur att vi inte varit på så många ;)


Å om en vecka fyller jag år. Någon som har tips på vad jag ska önska mig?! Har ingen aning om vad jag vill ha..


Ajja..nu ids jag inte skriva något mer.  Lägger upp lite bilder ist på bland annat vår nya husvagn, lite saker vi köpt till bebis å mitt hår som blivit långt!!

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards