Alla inlägg den 18 mars 2008

Av magdalena - 18 mars 2008 22:37

Eller iaf för i natt. Så jag kan få sova riktigt bara en natt iaf.. snela? ;) Nä men seriöst. KOM UT NU BEBIS!!!

Jag är less på att vara gravid. Gör det inte ont på ett ställe så är det nåt annat ställe.. Men förhoppningsvis är det väl inte så länge kvar.


Ikväll har jag iaf varit på tupperware party. Det blev bunkar, sånna där pytteburkar som man kan ha ketchup typ i å en doserare till välling/ersättning. Man kan ju inte handla så mkt åt gången. Är ju lite dyrt..

Men får shoppa lite mer nästa gång :D


På torsdag bär det nog av till svall iaf. Ska inhandla bilbarnstol, bäddset till vagga å vagn å sen lär det väl bli lite mer småsaker :)


Sen på fredag ska vi åka till pappsen i Ullånger och vara där hela helgen. Björn ska hålla på med bilen. Så jag lär väl busa på med kusinerna :D

Åsså ska vi invigningssova i husvagnen. Dessutom har Linda och jag planerat in filmkväll. Så det blir nog en mysig helg.

Haha..tänk om bebis bestämmer sig för att komma ut då. Nä, har den väntat så länge kan den gott vänta tills efter helgen.


Åh, varför ska det vara sent csi idag?

Nä, nog skrivet för idag!





Bilstolen vi nog ska köpa!


Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards