Alla inlägg den 7 april 2008

Av magdalena - 7 april 2008 11:20

Eller inte. Blä, tänk om man kunde få sova hela dagen. Spec när det är sånt här pissväder. Regn å fanskap!

 Sov dock väldigt länge idag jämfört med vad jag brukar. Ända till kvart i elva. Skönt!


Nu sitter jag här med rostade mackor och blåbärssoppa. Mums! Väntar på att Björn ska vakna. Tror han ställde väckarn på tolv.


Funderar på om jag ska åka in på intersport och se om dom har nå mysbyxor/mysdress till bra pris. Vill ha något nytt att ha på mig efter förlossningen. Å jeans å sånt är nog ingen ide att fundera på..


Tre dagar kvar till beräknad födsel idag. Suck, ingen bebis på G än iaf. Känner inte nåt. Absolut ingenting. Spelar ingen roll hur mkt jag än känner efter.  Men men, nån gång kommer den väl förhoppningsvis ut.


Åh, hoppas Björn är ledig inatt. Är så less på att sova själv. Hoppas hoppas!


Nä, om man ska ta å köra igång ett DH avsnitt kanske :)

Presentation

Omröstning

Blir det en tjej eller kille? Rösta nu innan den kommer ut :P
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards